Ekonomika společenství VIII.

Řešíte krásu svého pracovního prostředí a harmonii mezi svými zaměstnanci? Ekonomika společenství tomu věnuje jednu (modrou) směrnici pro vedení podniku.

Upřednostňovaný Bůh uspořádává ostatní hodnoty

   Růst hloubky nevzniká jen hloubením, ale přednostně zájmem o Toho, kdo nás spolehlivě obohacuje. Činné lidství bude vždy prověřováno. Neklid škrtí, pokoj tvoří. Bezprostřední přístup k nadpřirozeným tajemstvím, jako je život Srdce našeho Pána, je zdrojem velikonoční radosti. Svoboda nekompromituje.

Povolání podnikatele XVII.

Články 15 až 26 dokumentu Povolání podnikatele řeší otázky spojené s globalizací, vývojem komunikačních technologií, financializací ekonomiky a kulturními změnami.

O trpaslících a obrech v podnikání nejen z křesťanského pohledu

Velmi pravidelně se naší firmě v praxi stává, že se setkáváme s mnohými klienty v segmentu SME (malé  a střední firmy), kteří neustále oscilují v určité úrovni obratu po dobu 10ti i 20ti let. A je jednou, zda je to úroveň mezi 30-40mil.Kč za rok či 80-100mil.Kč za rok.

Ekonomika společenství VII.

Zelená směrnice ekonomiky společenství ukazuje na význam kvality života, štěstí a vztahů všech lidí v podniku.

Povolání podnikatele XVI.

Tento kratičký text uzavírá úvodní kapitolu dokumentu Povolání podnikatele a otevírá se novému tématu, jež nám má pomoci vidět problémy a výzvy současného světa podnikání.

Bůh je naším zastáncem v každé bouři

Marku Dopitovi bylo 20 let, když začal podnikat. Krátce na to poznal svoji budoucí ženu Janu. A nedávno oslavil 20 let od začátku podnikání. Pokud by se ale rozhodoval dnes, asi by s podnikáním nezačal.

Ekonomika společenství VI.

Dostáváme se k třetí, tedy žluté směrnici, pro vedení podniku podle Ekonomiky společenství. Řeč bude o spiritualitě a etice.

Povolání podnikatele XV.

Od nebezpečí nesouladu života nyní přesouváme pozornost k ideálu pro podnikající křesťany. Tím je Ježíš, který umyl svým učedníkům nohy.

Ekonomika společenství V.

V seriálu zaměřeném na hodnoty hnutí Ekonomika společenství se dostáváme k oranžové směrnici, která se zaměřuje na vztahy s vnějšími subjekty.

Při podnikání potřebujeme intimitu srdce - 2. část

Přátelství s Pánovým Srdcem je důležité: ne však jako zajišťující se kalkul, ale coby bezprostřední odkázanost. Při podnikání potřebujeme intimitu srdce. Abychom objímali pravdu, zakoušíme, co je jeho Srdce: Radost Božího Srdce. Přítomnost Srdce mezi námi se stále zvětšuje. Ježíš prožívá každé naše slovo; to není z naší strany titěrnost, nýbrž růst k podstatě, ke svobodě.

Nenechte si ujít novinky z KOMPASu

Odběr novinek z KOMPASu = zajímavé informace, pozvánky na kluby, semináře, konference, duchovní obnovy a další události.
Souhlasím se zpracováním osobních údajů (GDPR).

Denně verš z Bible na email

Zadejte Vaše celé jméno a kontaktní e-mail a budeme Vám každé ráno posílat verš z Bible
Souhlasím se zpracováním osobních údajů (GDPR).